Nyp mig i armen!

Jag har nu tvingats skiljas från min fru. Alltså vi har inte skiljts, utan skiljts åt. Stor skillnad. Praktiken har dragit igång! Riktigt roligt är det på Treativ. Mest läst in mig på de case de håller på med och korrekturläst lite arbeten. Typiskt nog har jag blivit rejält sjuk. Att jag ens kan sitta här framför datorn är helt otroligt. Så laddar batterierna och kommer tillbaka på måndag.

Fru - hur har du det?? ♥


JUST DE! Jag och pappa har varit i Milano:


Fossan lirade Yatzy


Matchdag (Milan-Barca) - matade fåglar


Vi funderade starkt på att köpa med oss denna vackra tros-lampa hem


Världens stämning på San Siro




/Felicia

Kommentarer
Postat av: paddan

HELT OTROLIGT! två inlägg på en vecka!! /trogen läsare

2012-01-19 @ 18:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0