Hojhoj!

Gokväll alla 100 000 läsare!

Praktiken rullar vidare. Jag får göra research och titta efter vad som skrivs om diverse företag i olika medier bland annat. Man e lite lost men det är ju bara andra veckan.

Annars följde jag med min grabb (snacka om ovant att skriva så), men han är ju tydligen det så i alla fall, jag och grabben + hans trogna vän var på stans "Ryssgym" igår. Det var lågt i tak, "mörkt", massa vikter och helt enkelt dålig musik. Inte lika bra standard som på Hstads friskis alltså :( Men fick mig ett litet löparpass och magträning, kommer dock INTE köpa kort där. Ska leta vidare eller köra i vårt lilla gym så länge.

Annars är det snö här, jag pendlar varje dag och springer i kapp med alla stressade stockholmare.. känner mig helt utfryst på tåget när alla drar upp sin iPhone medan jag leker med min nokia 3310 (typ).


saknar Hstads friskis och såklart Bosse :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0