Ofattbart

Vila i frid Tobias, Elin, Johan och Frida ♥

Det har varit en jobbig tid och det är tyvärr när sånt här händer som jag inser att jag måste bli mer tacksam.

Frugan - jag mår helt okej. Hoppas du mår mycket bättre och har det helt underbart med din man, kisse och familj!

Praktiken flyger iväg i en rasande fart. I dag har jag skrivit en brief och monterat ihop tidningen Sense. Mycket nytt varje dag, riktigt roligt. Det kommer kunder in på Treativ flera gånger om dagen och alla är lika intresserade av att höra vem jag är, vad jag pluggar osv. Så ska inte klaga alls!

Meningen var att jag och Matilda skulle packa pappsäcken och fara land och rike över till Borås. Men jag skulle visst jobba så det får vi skjuta upp på. Fler tillfällen kommer.

Hattigt inlägg men så kan jag nog sammanfatta lägesbilden - oklar, ofokuserad och hattig.




/Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0