Härliga fredag!

Äntligen helg! Ikväll blir det tre rätters middag + bad på Nynäs Havsbad med släkten, mysigt! Kanske får man krypa ner bredvid M sen också, vem vet!

En liten snabb update:
Praktiken rullar på. Dagarna går så himla fort. Snön fortsätter ligga på backen. Kylan biter mig i kinderna. Jag springer ikapp med stressade sthlm:are. I tisdags åt jag en stor semla på kontoret. I dag åt jag en minisemla hemma. Imorgon blir det nog utgång i stan med brudarna.

Saknar dig Frugan. Jag älskade våra spontana myskvällar på Norravägen 8 i Halmstad. These days are over.. Men, vi ses snart och jag hoppas du får en härlig helg med allt skoj som du har på ditt schema!
ps. det var en Bäckström kopia du hittat! Haha.

PUSS/Hanna



Riktiga Bäckström & jag!


Kommentarer
Postat av: Fru

Saknar dig fru <3

2012-02-13 @ 19:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0