Godmorgon alla soeta

Ligger med laptopen i sängen så tänkte att jag skulle dra ett litet inlägg. Såg en asbra film med grabbarna igår, kommer varken ihåg titeln eller vad den handlade om. Satt mest och snackade, var en riktig go grabbstämning! För övrigt vaknade jag i perrrfekt tid idag. Nämligen halv 12, slog på min storbilds-tv och insåg att reprisen av Idol precis skulle börja. Flyt eller vad?

Dagens aktivitetstips
För er goa som gillar lite sportsliga aktiviteter kan jag nämna att Halmstad Hammers spelar 16.00 i Sannarpshallen idag. Ta med ert studentlägg så får ni gå in för 55:- alternativ ragga på en spelare så ni blir uppskrivna och får gå in gratis (riktig VIP-känsla).

Nej, nu är Idol-pausen slut.
♥ Hörsrå! /Hanna


Vaknade med ett sånt där klockrent smile ba,


Kommentarer
Postat av: simone

Så mysigt foto :)

2010-10-26 @ 11:48:25
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0